ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ

Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010

Δελφικοί αγώνες ποίησης - οι Εντυπώσεις





Αγαπητοί μου

Εχθές μόλις ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι 25οι Δελφικοί αγώνες ποίησης οι οποίοι και διοργανωνόνται υπο την αιγίδα της Π.Ε.Λ. (Πανελλήνιας Ενωσης Λογοτεχνών) και με την υποστήριξη του δήμου Δελφιαίων.
Ως είχα ενημερώσει το ποίημα μου με τίτλο "Η Φυλακή του Χρόνου" προεκρίθη ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα ομως δεν έλαβε καμία επιπλέον βράβευση είτε ώς έπαινο είτε ώς βράβειο.
Επιφυλλάσομαι θεού θέλοντος για τα επόμενα χρόνια να συμμετέχω εκ νέου σε παρόμοιες δραστηριότητες και αντίστοιχες εκδηλώσεις που έχουν ώς σκοπό την ανύψωση του πνευματικού στοιχείου της προσωπικότητας ενός ανθρώπου.


Με εκτίμηση
Π. Χατζηγεωργιάδης
Μουσικοσυνθέτης-Ποιητής

ΥΓ. Παραθέτω και το εν λόγω ποίημα μου


Η ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ


Το πρόσωπο της κοίταξες με πόνο
πέρασαν κιόλας τόσα απ΄το χαμό
σαν κάποιος να φυλάκισε τον χρόνο
μαζί τα όνειρα,τους πόνους,τον καημό


Ο χρόνος αδερφέ μου τι νομίζεις
περνά και χάνεται για πάντα βιαστικά
κι΄αν την ζωή σου την σκορπάς η την κερδίζεις
ποτέ δεν νοιάζεται, μα και κανέναν δεν ρωτά


Το μόνο που απέμεινε απο κείνη
στα χέρια σου με δάκρυα κρατάς
μια σκονισμένη απ΄τον καιρό φωτογραφία
που όπου κι΄αν πηγαίνεις, κουβαλάς


Κι΄αν κάποτε κομπάζεις άνθρωπε μου
πως κόντρα θα πηγαίνεις στον καιρό
ποτέ δε θα τολμούσες να δείς θέ μου
το τέλος σου το τόσο φοβερό

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΚΙ ΕΓΩ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΙΝΟ Η Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΘΕΥΑΥΤΗ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ 16 ΕΤΩΝ,ΣΚΗΝΟΘΕΤΩ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΟΥ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΟΤΙΒΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΥΛΑ ΠΕΡΙ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΚΛΠ.ΑΔΙΚΗΘΗΚΑΝ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΕΥΘΑΡΣΩΣ,ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΧΕ ΔΟΘΕΙ ΟΡΙΟ 30 ΣΕΙΡΩΝ,ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΠΕΡΙΚΟΨΩ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟ ΑΝΕΤΩΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΟΥΣΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΟΥ ,ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΟΛΙΓΙΣΤΟΙ.Ο ΔΕ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ-ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ-ΤΟΝΙΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΕΚΑΤΟΣ ΕΠΑΙΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΙΧΑΝ ΟΛΑ ΜΑΚΡΑΝ ΑΞΙΑΣ ΕΠΑΙΝΟΥ.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ,ΑΔΙΚΟΣ,ΑΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΑΔΑΗΣ.ΤΟ ΔΕ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ, ΜΕ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΡΑΣΤΗ ΒΕΡΘΕΡΟΥ,ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ,ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΗΣ,ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΕΛ.ΠΟΛΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΡΑΥΓΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΠΕΔΕΙΞΑΝ ΒΑΘΙΑ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ,ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΤΗΚΑΝ.ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΔΙΝΑ ΚΙ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΠΟΙΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΞΙΩΘΕΙ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΓΝΩΣΤΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ....ΕΦΥΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ.ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΟΥ ΠΟΙΗΤΗ (ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΗ ΣΚΟΝΗ) ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΗΡΕ ΜΟΝΟ ΕΠΑΙΝΟ.ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ Η ΤΡΙΧΑ ΜΟΥ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΟΡΘΙΑ.ΓΛΥΚΟ ,ΤΡΥΦΕΡΟ,ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ. Υ.Γ ΑΓΑΠΩΣΕ....

Panos Chatzigeorgiadis είπε...

Αγαπητη μου στειλε μου ενα μυνημα στο εμαιλ μου το οποιο ειναι το panoschatzigeorgiadis@gmail.com προκειμενου να μιλησουμε μιας και καταλαβα οτι θες να διατηρησεις την ανωνυμια σου.

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ "ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΗ ΣΚΟΝΗ" ΚΑΙ "ΠΙΚΕ ΦΟΥΣΤΑΝΑΚΙ" ΙΣΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΤΑ 4 ΒΡΑΒΕΙΑ.ΠΗΡΑΝ ΕΠΑΙΝΟ ΒΕΒΑΙΑ.ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΙΝΟΣ,ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΩΡΙΜΟΣ.ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ,ΌΛΟΙ ΟΙ 50 ΠΟΥ ΕΦΘΑΣΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΛΑΒΑΝ ΕΝΑ ΚΛΑΔΙ ΔΑΦΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΗΤΕΣ "ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΕΚΑΜΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΞΑ..."ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΦΡΑΣΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ.ΚΑΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ,ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΚΡΙΝΙΑ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ,ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΩΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΜΟΛΙΣ ΤΟ 2ο βραβειο η τιποτα.Αρα ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ...
ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει διαγωνισμός αδιάβλητος γιατί είμαστε άνθρωποι, και άρα αδύναμοι. Κι ούτε αν δεν πάρεις βραβείο ή έπαινο, ακυρώνεται η ποίησή σου. Αντίστοιχα, κι αν πάρεις δε σημαίνει, όπως πολύ σωστά είπε ο κύριος Γεωργούσης νομίζω, ότι βραβεύεται η ποίησή σου συνολικά... βραβεύεται ένα και μόνο ποίημα. Κάποιοι άξιζαν τους επαίνους, κάποιοι όχι. Κάποιοι άξιζαν τα βραβεία και κάποιοι όχι. Δε θέλω να' μαι μίζερος και να πω τι δε μού άρεσε, θα πω τι μου άρεσε... Το Β' Βραβείο στον κυριούλη με την κοιλίτσα, άξιζε και παραάξιζε. Επίσης και το ποίημα της γυναίκας "ποτέ δε σε πλησίασα ζωή", έπρεπε να κανουν την εξαίρεση και να την βραβεύσουν, ας έλειπε...
Ακόμη να πω ότι μού άρεσε που δεν υπήρχε ανταγωνισμός μεταξύ των διαγωνιζομένων, το χάρηκα παααααααααρα πολύ, γιατί περίμενα το αντίθετο! Έκανα τέσσερις καλούς φίλους διαφόρων ηλικιών και οι αναμνησεις απο το διήμερο είναι πολύ όμορφες.
Το ποίημα μου ήταν "το μοιρολόγι του δέντρου". Ήλπιζα σε μία καλύτερη τύχη, όμως, ο έπαινος είναι ήδη μία σημαντική διάκριση. Η αύξηση της αδρεναλίνης τη στιγμή της απαγγελίας, το να μοιράζεσαι τα συναισθήματά σου με το κοινό, το να έχεις κοινό ξαφνικά ενώ πριν είσαι ένας άγνωστος μεταξύ αγνώστων, όλα αυτά είναι υπεραρκετά...
Ο αληθινός έπαινος είναι να μπορέσεις να μιλήσεις στην ψυχή του άλλου, μακάρι όλοι μας να το καταφέρουμε κάποια στιγμή με την ποίησή μας.

Panos Chatzigeorgiadis είπε...

το σημαντικο ειναι το οτι σε τοσο δυσκολες συνθηκες για το εθνος εμεις βρεθηκαμε εκει με βαση μια πολυ ευγενικη ευκαιρια και οπως λεει καποιος δεν πηρε βραβειο η ποιηση καποιου συνολικα αλλα μονο ενα ποιημα του... στο κατω κατω της γραφης δεν κανουμε ποιηση για να βραβευομαστε ολοι μιας και αυτο δεν ειναι δυνατον την κανουμε για τους εαυτους μας πρωτα απο ολα συγχαρητηρια σε οσους βραβευτηκαν και μη, να ειμαστε καλα και του χρονου και οποιος θελει να κρατησουμε επικοινωνια ας μου γραψει ελευθερα στο panoschatzigeorgiadis@gmail.com οπως και προανεφερα.

Ανώνυμος είπε...

Αν ο κύριος Χαριτωνίδης Γιώργος διαβάσει αυτό το σχόλιο,τον παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου στη διευθυνση nonstam@hotmail.com