ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ

Κυριακή, 2 Οκτωβρίου 2011

"ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ" ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ


Το παρόν άρθρο δημοσιευθέν στην εφημερίδα "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ" στο φύλλο της 1/10/2011




Mάλιστα...κάποιοι εκ του υπουργείου "φρόντισαν" να γίνει και αυτό...
Τα παιδιά ξεκινώντας την νέα σχολική χρονιά εφέτος ήσαν εκεί,οι δάσκαλοι και οι γονείς τους επίσης,ο παπάς για τον καθιερωμένο αγιασμό - αν και μετράει κι αυτός μέρες σε ένα πολυπολιτισμικό σχολείο - παρών, ενώ αυτο που έλειπε ήταν τα καινούρια βίβλια τα οποία είχαν αντικατασταθεί πρός το παρόν (και ως γνωστόν ουδέν μονιμότερον του προσωρινού) απο κάποιες σημειώσεις σε φωτοτυπία καθώς και τον περιβόητο οπτικό δίσκο ή άλλως ελληνιστί dvd.
Το θέμα "έπαιξε" γεμίζοντας ανούσια κάποια τηλεοπτικά λεπτά,υπήρξαν και κάποιες αντιδράσεις είς βάρος της υπουργού αλλά μέχρι εκεί και αυτό γιατί έχουμε "δημοκρατία" και κάτι παραπέρα είναι ανεπίτρεπτο,τώρα θα μου πείτε πως είναι δυνατόν να υπάρχουν ανεπίτρεπτα πράγματα σε μία δημοκρατία έστω και εκφυλισμένη έπειτα απο 37 συναπτά έτη συμπορευόμενη με κάθε είδους ασυδοσία,είναι απορίας άξιον,εξάλλου έχουμε τόσα σοβαρά θέματα να ασχοληθούμε πλέον, μόνο που κανείς δεν αναφέρει τεχνιέντως θεωρώ, πως το πλέον σοβαρό θέμα σε αυτόν τον τόπο είναι η έλλειψη παιδείας,διότι απο εκεί ξεπετάγονται ως μία νέα λερναία ύδρα όλα τα άλλα προβλήματα της κοινωνίας μας αλλά και κάθε κοινωνίας μέσα στον τόπο και τον χρόνο.
ΟΥΔΕΙΣ παύτηκε των καθηκόντων του,δεν υπήρξε η παραμικρή παραίτηση έστω και απο ευθυξία σχετικά με την μή επιτέλεση του έργου το οποίο έχει αναθέσει ο ελληνικός λαός μέσω της ψήφου του και του δήθεν δικαιώματος της εκλογής, στον πάσα έναν υπέυθυνο σε τούτη την χώρα,έτσι για την ελλάδα ρε γαμώτο,έστω και την πολυπολιτισμική....
Τώρα κάποιος είναι να αναρωτηθεί,μα δεν επιτελείται έργο μέχρι σήμερα ; βεβαίως και επιτελείται έργο (για τούτο προφανώς και δεν παραιτείται κανείς) όμως αυτό βρίσκεται στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με την πατρίδα,η ιστορία καταργείται ή ακόμα χειρότερα αλλοιώνεται σε σημείο σήψης,η γλώσσα περνά σε άλλο επίππεδο αυτό των γκρίκλις και του λεξιλογίου των 500 λέξεων για τα απολύτων απαραίτητα,τα θρησκευτικά γινονταί πιο θελκτικά στον χαριεντισμό τους με τα αλλα θρησκεύματα λόγω της "πολυπολιτισμικότητας" και για να μην θιγούν τα νέα μέλη του ελληνικού σχολείου τα οποία κανείς δεν εκάλεσε να παρακολουθήσουν τα μαθήματα του,πέρα απο την κοντόφθαλμη μεταναστευτική πολιτική σε βαθμό κακουργήματος και εσχάτης προδοσίας,την δική μας οκνηρία για το μέλλον της πατρίδας και ενδεχόμενα μίας προσχεδιασμένης απο πολλού χρόνου διάλυσης του ελληνικού εκαιδευτικού συστήματος,θύμα του οποίου υπήρξε και η τεχνική εκπαίδευση στην χώρα,πράγμα που είχε την συνέπεια του να δέχεται η Ελλάς ξένο τεχνικό δυναμικό της κακιάς ώρας τις περισσότερες φορές, ελλείψη ελληνόπουλων.
Βέβαια εδώ φταίνε και οι γονείς,οι στερημένοι πολλές φορές δεν λέω,οι οποίοι δεν ήθελαν το παιδί τους να καταλήξει στην οικοδομή,το ήθελαν επιστήμονα και έτσι πόσοι λαμπροί τεχνίτες κατήντησαν να γίνουν κακοί γιατροί και δικηγόροι και κάποιοι εξ αυτών και βολευτές του έθνους.
Φταίνε και οι γονείς των νεοελληνοπαίδων διότι δεν εκτίμησαν ποτέ την αξία ενός βιβλίου ίσως γιατί τους δώθηκε απλόχερα απο την μεταπολίτευση και εντεύθεν, ως κομμάτι της δωρεάν παιδείας δήθεν η οποία εκτρέπει σχεδόν όλα τα παιδιά στα φροντιστήρια δημιουργώντας επουδενί πεπαιδευμένους πολιτες αλλά μάλλον παπαγαλάκια της άκρας εξειδίκευσης,οπού ο κάθε έργάτης είναι υπεύθυνος για την μία και μοναδική βίδα που θα βιδώνει μέχρι το τέλος της ζωής του,μη αναλογιζόμενος τίποτε άλλο και χωρίς προσωπικότητα και κρίση και έχοντας ως όνειρο οχι την πραγματική παιδεία αλλά μία θέση στον ήλιο της εργασίας ή ακόμα καλύτερο της και καλά εργασίας και αυτό δυστυχώς το σκεπτικό το εντάσει τόσο πολύ μέσα στην ψυχή του,γίνεται ένα με αυτό με αποτέλεσμα να φέρεται έτσι και εκτός δουλείας με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα για την πατρίδα.
Κάποτε ο πατέρας μου πήγε στην οικοδομή οχι γιατί δεν ήθελε να συνεχίσει τα γράμματα,αλλά γιατί ενώ πούλησε ένα πατινι για πενήντα δραχμές προκειμένου να πληρώσει την εγγραφή του στο γυμνάσιο,του ζήτησαν και άλλες 260 δραχμές για βιβλία που φυσικά δεν είχε να δώσει.
"θα μου πείς τι θα γινόμουνα" μου λέει που και που,πατέρα να είσαι σίγουρος και στο λέω απο τούτο εδώ το βήμα, πως έγινες πολύ πιο σημαντικός απο μερικούς αγράμματους με πτυχία που δεν βλέπουν μπροστά τους και μάλιστα μερικοί εξ αυτών κυβερνάνε τον τόπο μας και πως συνεχίζεις να με διδάσκεις πράγματα που δεν τα βρήκα πουθενά και σε κανένα βιβλίο,διότι παιδεία δεν είναι μόνον τα βιβλία και η στείρα γνώση που θα σε κάνει να βρείς μία δουλεία, αλλά και η στάση της ζωής ενός ανθρώπου και τούτη την επίγνωση την στερούνται πολλοί οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να διέλθουν αυτού του εκπαιδευτικού συστήματος το οποίο έχει ως σκοπό την δημιουργία νεοπρολετάριων και μόνον...
Αντί δέ, να θεωρούμε το ξαναμάζεμα των παλιών βιβλίων σε κάθε τέλος της σχολικής χρονιάς δεδομένο (κάτι που είναι εν ισχύ σε σοβαρά κράτη) προκειμένου να χρησιμοποιούνται για μερικά χρόνια και ενώ θα συμπληρώνονται απο καινούρια κατεβάζοντας κατά πολύ το κόστος της εκτύπωσης που αναλογούν σε κάθε χρονιά,θεωρούμε και ντροπή το παιδί μας να πάρει μεταχειρισμένα βιβλία στα χέρια του και προτιμούμε να μην πάρει καθόλου συνεπεία της μεταπολιτευτικής καλοπέρασης που σήκωσε ψηλά την μύτη των περισσοτέρων,την στιγμή που άλλα παιδάκια δεν έμαθαν δύο γράμματα ενώ θα μπορούσαν, όπως ανέφερα παραπάνω με το παράδειγμα του δικού μου γονέα.
Επίσης ενταφιασμός της προσωπικότητας, αλλά και της κριτικής σκέψης οχι μόνον βολεύει αλλα και επιδιώκεται απο το σύστημα και την νέα τάξη των πραγμάτων,με την μόνη ειδοπιό διαφορά πως μέρος του συστήματος,του όποιου συστήματος είμαστε και εμείς οι ίδιοι και μάλιστα παρατηρείται το οξύμωρον σχήμα του αν και είμαστε ο τελευταίος και πλέον αδύναμος κρίκος να είμαστε συγχρόνως απολύτως απαραίτητοι προκειμένου να "κλειδώσει" ένα τέτοιο σύστημα, για αυτό όλα αυτά γίνονται οχι μόνον με την δική μας ανοχή,αλλά και με την δική μας ακούσια τις περισσότερες φορές συμμετοχή θέλω να πιστεύω, μέσω της μή συμμετοχής στην ουσία καθώς και του μιμητισμού και δυστυχώς το χειρότερο είναι να νομίζει πως συμμετεχεις κάπου...
οι "ευκολίες" της νέας τεχνολογίας,αλλά και οτι άλλο δήθεν προσφέρεται για να κάνει την ζωή των νέων παιδιών (διοτί οι νέοι ενδιαφέρουν περισσότερο τους αενάως αφανείς εκμμεταλευτές αυτού του κόσμου) στην νέα τάξη των πραγμάτων έχουν ως σκοπό την αποκοπή απο το παρελθόν (και ένα κομμάτι του παρελθόντος είναι και το έντυπο βιβλίο),με αποτέλεσμα όταν συμβεί αυτό,ο νέος άνθρωπος να μην έχει που να βασιστεί και έτσι να γίνεται έρμαιο των εκμμεταλευτών του και έτσι μέσα σε όλον αυτόν τον κυκεώνα του αεθνισμού και του αθεισμού απογυμνώνει τελείως την ανθρώπινη προσωπικότητα κάνοντας την φτέρο στον άνεμο της νεοταξικής λαίλαπας.
Όλα υπό έλεγχο λοιπόν στην νέα τάξη,εξάλλου ο συγγραφέας του βιβλίου "Θαυμαστός νέος κόσμος" Χάξλει, ήδη απο το 1928 διετύπωσε την ουσιώδη διαπίστωση πως "ο υπερπλυθησμός φέρνει την υπεροργάνωση",δείχνοντας τον δρόμο σχετικά με το πού θα οδηγηθούν τα πράγματα μέσα σε λίγες δεκαετίες.
Εμείς φροντίσαμε απλώς να τον επιβεβαιώσουμε με γοργούς ρυθμούς (διότι ως προανέφερα, τίποτε απο όλα αυτά τα σχέδια εκμμετάλευσης του ανθρώπου δεν θα έμπαινε σε εφαρμογή εάν ο ίδιος ο άνθρωπος δεν επιδίωκε απο μόνος του ακουσίως τις περισσότερες φορές να πέσει ο ίδιος στην παγίδα που του στήνεται καθημερινά απο τους εμπνευστές τους) συμπεριφερόμενοι σαν ιθαγενείς οι οποίοι αντάλλαξαν οχι την γή τους (επεται και αυτό) αλλά την ελευθερία τους την ίδια και σε λίγο την σκέψη και την ίδια την ύπαρξη τους για λίγες πλαστικές χάντρες ψευτοπολιτισμού,επειτα ας μην ξεχνά κανείς πως όσα γράφονται στο έντυπο βιβλίο δεν ξεγράφουν και πρέπει είτε να καούν (το βλέπουμε και αυτό κάθε χρόνο προκειμένου να επέλθει η εξοικίωση με το θέαμα) είτε να απαξιωθούν και να αντικατασταθούν απο τα μπιχλιμπίδια της νέας τάξης των πραγμάτων,το έντυπο βιβλίο είναι επικύνδινο διότι στα σωστά χέρια καθίσταται εν δυνάμει φορέας ιδεών αδύνατον να ελεγχθούν απο τα σύγχρονα μέσα παρακολούθησης της ζωής μας και ίσως κάποτε να απαγορευτεί κιόλας.
Κάτω λοιπόν η πραγματική παιδεία,κάτω η κριτική σκέψη,κάτω η αγάπη για τα γράμματα,την πατρίδα και οτι δίνει δύναμη και αξία στην ανθρώπινη ζωή.

ΖΗΤΩ Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ (;) ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ !!!

....Μόνο θυμηθείτε όλοι τι έπαθαν οι ιθαγενείς του νέου κόσμου κάποτε όταν δέχτηκαν την ανταλλάγη με τις χάντρες....

"Γλυκανάλατοι ποιητάδες
βολευτές και μασκαράδες
την πατρίδα ξεπουλήσαν
και σκουπίδια μας γιομίσαν" - Νικηφόρος Βυζαντινός

Μετά τιμής
Πάνος Χατζηγεωργιάδης
Μουσικοσυνθέτης,Λογοτέχνης και Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: