ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ

Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015

Το "Aπο το Εγώ στην αιωνιότητα" ξεκινά το ταξίδι του σε λίγες ημέρες...

Ως πρώτη ανάρτηση για τον Μάιο θα προτιμήσω κάτι που αφορά την τέχνη. Η πρώτη μου ποιητική εκλογή με υπέρτιτλο "Απο το Εγώ στην αιωνιότητα" θα είναι διαθέσιμη στο κοινό σε λίγες ημέρες.





Αποτελείται απο 53 έμμετρα ποιήματα χωρισμένα σε δύο ποιητικές συλλογές, την "ΣΠΟΡΑ" και τα "Κομμάτια της ψυχής", τα πατριδοκεντρικά και τα αντίστοιχα κοινωνικά. Επίσης χάριν μνημοσύνου στην έκδοση περιλαμβάνεται και ο μικρός θεατρικός μονόλογος μου με κεντρικό πρόσωπο την αδικοχαμένη Ελένη Παπαδάκη με τίτλο "ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ". Η παρουσίαση εντός του μήνα και αναμένονται και άλλες παρουσιάσεις σε όλη την Ελλάδα. Θα κάνω το πάν ώστε τούτο το μικρό βιβλίο των εκατό σελίδων να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερες ψυχές.
 Ευχαριστώ τον εκδότη μου κ.  Ιωάννη Γιαννάκενα των εκδόσεων ΠΕΛΑΣΓΟΣ όπου επιμελήθηκε και το όλο εγχείρημα, καθώς και τον συναγωνιστή κ. Ιωάννη Κουριαννίδη ο οποίος προλόγισε το εν λόγω βιβλίο αλλά και τον ηθοποιό κ. Κώστα Πρέκκα ο οποίος είχε την ευγενή καλοσύνη να συντάξει μικρό σημείωμα το οποίον συμπεριλαμβάνεται στην έκδοση τιμητικά.

Καλόν και δημιουργικό μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: