ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2015

Το "Απο το Εγώ στην αιωνιότητα" στον ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94 FM την Κυριακή 19 Ιουλίου





 



Την κυριακή 19 του μήνα θα έχω την ιδιαίτερη χαρά να βρίσκομαι καλεσμένος στον ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94 FM και την Αγάθη Ρεβύθη, στην εκπομπή της με τίτλο ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΟΙΗΣΗΣ. Θα μιλήσουμε τόσο για την ποιητική μου εκλογή, το ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ, αλλά και για το γενικότερο πνευματικό πρόβλημα της χώρας, πρόβλημα το οποίο μας κατήντησε είς το σημερινό μας χάλι. Μαζί μας η γλυκιά μου φίλη ηθοποιός Κατερίνα Γκατζόγια η οποία θα απαγγείλει ποιήματα μου με τον μοναδικό της τρόπο.
Την κυριακή λοιπόν ώρα 20.00 - 21.15 στον δημοτικό σταθμό του Δήμου Ηρακλείου Αττικής ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ FM 94 FM με την Αγάθη Ρεβύθη στην εκπομπή ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΟΙΗΣΗΣ, με την Κατερίνα Γκατζόγια στην απαγγελία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: